עגלת הקניות שלי:

0 פריטים 0.00 ₪
עגלת הקניות שלך ריקה עדיין

הלקוח במרכז העשיייה

זייפר על כלל עובדיה יודעים ומכירים בעובדה כי הלקוח עומד במרכז העשייה שלנו. המושג שירות איננו רק פונקציה בארגוננו, אלא דרך חיים בזייפר.   ההבנה והכרה כי הלקוח לזייפר מהווה נדבך מרכזי בזכות קיום שלנו מונחלת בכל אחד מהמרכיבים והתהליכים הקשורים בעבודתנו. גישת השירות מונחלת בכל אחד ואחד מעובדינו, על מנת ששביעות הרצון של לקוחות זייפר תיוותר ברמה הגבוהה ביותר. גישת השירות מאופיינת בכל אחד מנקודות המגע עם הלקוחות - ביחס האישי שמוענק לכל אחד מלקוחותיה של זייפר, באדיבות וסבלנות, בנראות החנות ובחוויית הרכישה זייפר, בהגינות המחירים הקיימים בזייפר, בייעוץ בהסבר ובהדרכה המקצועית שניתנת ללקוחות, בזמינות ונגישות המוצרים ואספקתם.

 אמנת השירות זייפר  

אנו מתחייבים להתייחס ללקוחותינו באדיבות ובכבוד מתוך עמדה של אמון ושיתוף פעולה.

אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו יחס אישי וארוך טווח ולהתאים את אופי השירות לצורכיהם, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר, ועמידה בכל התחייבויותינו כלפי הלקוח.

אנו מתחייבים שלא להגביל את זמן הטיפול בפניות לקוחותינו על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר שבאפשרותנו לתת.

אנו מתחייבים להכיר ולהבין את צרכי לקוחותינו ולפעול ללא הרף לשיפור רמת שביעות רצונם.

אנו מתחייבים למסור מידע מקצועי, בדוק ואמין ללקוחות, הכולל גילוי נאות בנוגע לכל מוצר.

אנו מתחייבים לספק פתרון מקצועי לכל פניה בתחומי המוצרים שנמכרים על ידינו, ולתמוך מקצועית בכל לקוח, בכל רמת ידע.

אנו מתחייבים לספק מענה ללקוחות בתחומים שונים הכוללים בין השאר תשובות לשאלות כלליות, תוך מענה מהיר ואיכותי, אמין, מקצועי ואדיב.

אנו מתחייבים להיות זמינים לפניות הלקוחות במגוון ערוצים: בטלפון, בטלפון הסלולארי, בפקס, בכתב, באינטרנט ובפגישות פנים מול פנים.

אנו מתחייבים להתייחס ולטפל ברצינות מלאה בכל תלונה או הצעה לשיפור של לקוחותינו.אנו מתחייבים להמשיך לגלות והוביל את המגמות המובילות בתחום עיסוקנו, ולהעניק ללקוחותינו את המוצרים העדכניים, החדשניים, המקצועיים ובמחירים הטובים ביותר.