עגלת הקניות שלי:

0 פריטים 0.00 ₪
עגלת הקניות שלך ריקה עדיין

מדיניות משלוחים והחזרות

 

חווית הקנייה שלכם חשובה לנו, על כן בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של זייפר אקספרס 
באמצעות הדוא"ל : manor@seifer.co.il

תתחדשו, אם אתם כאן, אתם בטח מנסים להבין איך המוצר שרכשתם יגיעו אלייכם.

יש לנו מספר אפשרויות שילוח: 

(בין 0-20 קילו)

1. שליח של צ'יטה עד הבית - משלוח זריז תוך עד 3 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה), עם שליח עד הבית או לבית העסק, לכל כתובת בישראל לבחירתכם ,בעלות של 39 ₪. (בתוך תחומי הקו הירוק ולא כולל ישובים חריגים)

2. משלוח צ'יטה בוקס - משלוח זריז של עד 3 ימי עסקים (לא כולל יום ההזמנה), לנקודת חלוקה הקרובה לביתכם (חנויות/מכולות/קיוסקים וכדו') עלות: חינם.

2. איסוף עצמי - איסוף עצמי ע"י הלקוח מסניף זייפר בע״מ צפון שברחוב השיש 14, אזור התעשיה הישן, נתניה. בתאום מראש במייל manor@seifer.co.il . האיסוף יתאפשר לאחר לפחות 2 ימי עסקים ממועד קבלת אישור ההזמנה. 

(מעל 20 קילו)

1. מחיר הובלה למשלוחים כבדים או בנפח גדול במיוחד יתבצע בטלפון, בהתאם למרחק ולצרכים הספציפים של הלקוח. אם ההזמנה תהיה מעל ל-20 קילו או בנפח גדול, נציג שלנו יצור איתכם קשר וימסור את עלות המשלוח. כל עלות משלוח שהופיעה באתר תבוטל ולא תהיה מחייבת.

מוצרים כגון סולמות בנפח או משקל גדול יסופקו עד פתח הבניין/בית (ללא עליה לדירה/קומות)

אזורי שילוח: ניתן לבצע הזמנה באתר זייפר אקספרס לכל אזורי הארץ, למעט אזורים מעבר לקו הירוק או אזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל. במידה וחברת המשלוחים או דואר ישראל או המשאיות הפרטיות שלנו לא יוכלו להעביר את המשלוח מכל סיבה שהיא, לדוגמה נפח או משקל חריגים, נודיע לך על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי ואם לא ימצא יתכן ונאלץ לבטל את העיסקה/הזמנה.. 

אזורים חריגים עלולים לשנות את זמני המשלוחים ולהוסיף מס׳ ימים לימי ההספקה המובטחים. אזורים חריגים לדוגמא הנם: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון, יישובי בקעת הירדן, יישובים מעבר לקו הירוק, יישובי עוטף עזה, יישובי הערבה, אילת וים. ניתן לבדוק רשימת ישובים חריגים של חברת הובלות צ׳יטה בלינק הזה.

בימים אלו אנו עובדים על פתיחת האתר לביצוע הזמנות לחו"ל / בשלב זה לא ניתן לבצע הזמנות לחו"ל.

מדיניות החזרות והחלפות

אם המוצר שקיבלתם לא מתאים/פגום/לא מה שרציתם, ניתן להחליף אותו או להחזיר אותו (וקבלת זיכוי) ע״י שליחת החבילה חזרה אלינו בצירוף חשבונית או ע״י ביקור בסניפנו הראשי שנמצא ברח׳ השיש 14, נתניה.

התנאי כמובן הוא שהמוצר לא היה בשימוש ונשמר באריזתו המקורית.

* אין אפשרות להחזרות/החלפות של מסכות מגן  (נשמיות)